Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

Funkcje

Jeśli jesteś agentem ubezpieczeniowym w ciągu dnia roboczego wykonujesz sporo połączeń telefonicznych, wysyłasz dziesiątki maili, odbywasz kilka spotkań z klientami. Aby efektywnie wykonywać swoje zadania i nie zapomnieć o ważnych sprawach, musisz być bardzo zorganizowaną osobą. Berg CRM został stworzony z myślą o profesjonalnych agentach ubezpieczeniowych, którzy chcą efektywnie obsługiwać swoich klientów, pamiętać o ich urodzinach, czy wznowieniach polis. To system dedykowany dla pośredników ubezpieczeniowych, który pomoże Ci zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe.


Kariera doradcy finansowego składa się z dwóch etapów. Na początku budujesz portfel klientów. Jeśli od początku zaczniesz budować bazę klientów, zbierać informacje o ich potrzebach, posiadanych produktach, planach na przyszłość, to szybko przejdziesz do etapu drugiego – do odcinania kuponów. Berg CRM jest dedykowany dla doradców finansowych i pomoże Ci uporządkować bazę klientów i umów, przypomnień o wznowieniach polis i kończących się umowach, Dzięki temu nie przegapisz ważnych dat z życia klientów. Podpowie, którzy z nich mogą być zainteresowani dodatkowymi produktami. Dzięki temu zwiększysz sprzedaż nawet o 48%.


Jeśli współpracujesz z wieloma Towarzystwami Ubezpieczeniowymi i instytucjami finansowymi, wiesz jak wiele produktów należy znać. Aby ułatwić Tobie pracę i pomóc zapanować nad wszystkim, wprowadziliśmy do Berg CRM wszystkie dostępne na rynku produkty ubezpieczeniowe i finansowe. Możesz również w łatwy sposób dodawać nowe oraz zarządzać stawkami prowizyjnymi. Koniecznie sprawdź nasz moduł Wznowienia! Program przypomina Agentom o kończących się umowach klientów, które należy wznowić lub przedłużyć. Do tego w systemie możesz zarejestrować jakie inne produkty finansowe i ubezpieczeniowe posiada klient tak, aby w odpowiednim momencie skontaktować się i zaproponować porównanie Twojej oferty.


W sprzedaży liczą się liczby. Zarządzając sprzedażą, najważniejsze informacje masz zawsze pod ręką. Gdziekolwiek jesteś. Wiesz, jaką sprzedaż wygenerował Twój zespół w tym miesiącu, ile jest z nowych zleceń, a ile z odnowień. W prosty sposób możesz określić tzw. retencję klientów, czyli procent tych, którzy z jakiegoś powodu zrezygnowali z Twoich usług bądź nie kontynuują dalej umowy. Zaawansowane Raporty i Statystyki pozwolą Ci precyzyjnie zaplanować sprzedaż w podziale na zespoły i osoby. Na bieżąco możesz kontrolować realizację i co najważniejsze – reagować w trakcie. W systemie są dostępne statystyki sprzedaży, prowizji, a także procesu sprzedaży a nawet wydarzeń.


Administracja jest nieodzownym wsparciem, bez którego siły sprzedaży nie mogą realizować założonych celów i nie mogą się w pełni rozwijać. W Berg CRM przygotowaliśmy cały moduł, dzięki któremu w prosty sposób będziesz zarządzać użytkownikami systemu, nadasz uprawnienia, wprowadzisz produkty i stawki prowizyjne, ustawiasz procesy sprzedaży oraz skonfigurujesz pola. Oprócz tego Administracja ma możliwość kontrolowania procesu rozliczeniowego, który w naszym systemie został zautomatyzowany. Import plików rozliczeniowych ogranicza się do paru kliknięć. 


funkcje_kontakty

Kontakty

Uporządkuj bazę kontaktów. W prosty sposób dodasz nowy kontakt czy to osobę czy firmę. Wystarczy tylko numer NIP, bo system sam pobierze resztę danych z bazy GUS/CEiDG. W każdym momencie możesz do systemu zaimportować bazę kontaktów i ją łatwo wyeksportować do pliku Excel. 

  • import i export danych
  • kartoteka osobowa z wszystkimi informacjami
  • możliwość dodawania załączników
  • w przypadku zespołów ograniczenie widoczności wg. struktury
  • zarządzanie relacjami z klientami
WYPRÓBUJ ZA DARMO
Proces Sprzedaży

Sprzedaż i szanse sprzedaży

W prosty sposób możesz prowadzić proces sprzedaży. Rejestruj umowy i kontroluj realizację kontraktów. Wszystko w przejrzystej formie tabeli, osi czasu czy lejka sprzedaży. W systemie możesz korzystać z gotowej listy produktów ubezpieczeniowych i finansowych lub wprowadzić swoją bazę produktów.

  • przejrzysta baza umów z możliwością szybkiego filtrowania
  • import i export bazy danych
  • rejestrowanie i monitorowanie harmonogramu płatności na umowach
  • dodawanie załączników
Przypomnienia o wznowieniach

Wznowienia

Sprzedawaj właściwym klientom we właściwym czasie. System przypomni Ci o kończących się umowach i o wznowieniach polis. Możesz również zarejestrować posiadane przez klienta dodatkowe produkty tak, aby w odpowiednim momencie skontaktować się i przedstawić swoją ofertę.

  • osobny widok umów do wznowienia z podziałem na miesiące
  • przypomnienia mailowe o Twoich i Twojego zespołu umowach do wznowienia Twoich i Twojego zespołu
  • przypomnienia e-mail i SMS o kończących się produktach
  • proste wznowienie bez konieczności ponownego wprowadzania danych

Dobry Manager Sprzedaży jest jak trener kadry narodowej. Dzięki posiadanym informacjom o pracy swojego zespołu, potrafi odpowiednio zmotywować do pracy, wyznaczyć cele, na bieżąco reagować na zmieniające się sytuacje. A przede wszystkim pomagać na każdym kroku procesu sprzedaży i obsługi klienta. W Berg CRM masz widok struktury organizacyjnej, możesz wyznaczać cele i kontrolować ich realizację, a rozbudowany kalendarz pozwala na pracę zespołową. 


Kalendarz systemu Berg CRM posiada wiele funkcji, które ułatwią efektywne wykonywanie zadań i zaoszczędzą czas. Możesz dodawać różne typy wydarzeń i zadań, powiązać je z klientem i umową, zlecać wykonanie zadań i monitorować ich realizację. Oprócz tego, Kalendarz posiada widok listy To-Do i jest zintegrowany z Kalendarzem Google. – Dzięki temu masz wszystkie wydarzenia i zadania w swoim telefonie. 


Moduł Statystyki zbiera w dane o działaniach Twoich i zespołu, o wydarzeniach, procesie sprzedaży i sprzedanych produktach. Dzięki temu zawsze wiesz, w jakim punkcie realizacji założonych planów jesteś i w jakim kierunku zmierzasz. Korzystając z danych historycznych, będziesz mógł porównywać okresy i robić zestawienia efektywności pracy zespołu. W prosty sposób możesz wyfiltrować zakres danych, wygenerować raport albo wyeksportować  dane do pliku Excel. 
 


W systemie możesz rozliczać prowizje od wpłat klientów lub od otrzymanej prowizji od partnera produktowego (Banku/TU). Rozróżniamy kilka typów naliczania prowizji, zachowujemy wszystkie dane historyczne i możemy w prosty sposób zarządzać stawkami prowizyjnymi na każdym produkcie. System rozpoznaje wszystkie raporty prowizyjne Banków i Towarzystw Ubezpieczeniowych, które są zapisane w pliku Excel. Każdy z pracowników otrzymuje indywidualny raport prowizyjny/.Budując moduł rozliczeń i prowizji korzystaliśmy z naszych wcześniejszych doświadczeń pracy w ubezpieczeniach. Bez wątpienia pozwoliło to nam doskonale rozumieć potrzeby klientów w tym zakresie i dzięki temu stworzyć elastyczne rozwiązanie. 


Żeby jeszcze łatwiej i szybciej komunikować się z klientami, wbudowaliśmy do systemu CRM pocztę e-mail. W systemie tworzy się kopia maili zapisanych na Twoim serwerze pocztowym. System rozpoznaje mail klienta i zapisuje go w odpowiedniej Kartotece Klienta. Dzięki temu w historii kontaktu z klientem oprócz wydarzeń i zadań posiadasz również historię korespondencji mailowej z klientem. Z Kartoteki Klienta możesz również wysyłać maile wraz z załącznikami. Od teraz, przygotowując się na spotkanie z klientem wystarczy, że przygotowując się do spotkania z klientem zajrzysz do jego kartoteki – tam masz wszystkie informacje, nawet maile, które z nim wymieniałeś. 


Funkcje_powiadomienia_3

Powiadomienia

Berg CRM jest w pełni reaktywnym systemem. Współpracuje z Tobą. Jego komunikaty sprawiają poczucie jakbyś pracował z Wirtualną Asystentką. Dzięki systemowi powiadomień już nigdy nie zapomnisz o urodzinach klienta czy o wznowieniu polisy. A to dopiero początek całej listy możliwości.

  • powiadomienia e-mail i SMS o kończących się umowach i wznowieniach polis
  • integracja z SMS API
  • rozbudowane powiadomienia systemowe
Intranet

Intranet

Wyobraź sobie firmowego Facebooka, portal społecznościowy do celów zawodowych – Buduj w organizacji bazę wiedzy, wymieniaj się doświadczeniami z innymi pracownikami, dyskutuj, komentuj, lajkuj, uczestnicz w konkursach. A przede wszystkim  zawsze korzystaj z dostępu do bazy wiedzy i dokumentów. Takie narzędzie wprowadza komunikację w sieciach sprzedaży na zupełnie nowy poziom. Nowoczesny interfejs, elementy grywalizacji i prostota korzystania to jego największe zalety.

  • moduł e-learning
  • baza dokumentów (załączniki produktowe, OWU, regulaminy)
  • komunikacja w grupach
  • konkursy
  • sklep firmowy
Konferencje

Konferencje

Jeśli organizujesz spotkania firmowe czy konferencje dla potencjalnych klientów, to moduł Konferencje idealnie zrealizuje Twoje potrzeby. Prosty konfigurator pozwala tworzyć nowe wydarzenie, wysyłać zaproszenia, generuje dedykowaną stronę www wydarzenia i udostępnia linki referencyjne indywidualne dla każdego współpracownika. Moduł jest zintegrowany z systemem płatności internetowych DotPay, co ułatwia tworzenie wydarzeń płatnych.

  • prosty konfigurator
  • linki referencyjne
  • integracja z płatnościami internetowymi DotPay
  • rozsyłanie zaproszeń mailowych

Zarządzając dużym zespołem należy znać potrzeby każdego i mieć ogląd działań całości grupy. W naszej pracy tylko wykonanie odpowiednich działań, w poprawnej kolejności prowadzi do reliazacji celów. Dzięki Berg CRM mogę monitorować realizację planów i realizować akcje dosprzedażowe na bazie klientów. Wiemy jakiemu klientowi, jakie są potrzebne produkty i kiedy - a to wprost przekłada się na systematyczne wzrosty sprzedaży.

Marek PosiadałaDyrektor Sprzedaży w Capitol Sp. z o.o.

Nasze doświadczenia pracy na różnych systemach CRM są długie. Korzystaliśmy z polskich i zagranicznych systemów CRM. Kluczowe dla nas jest dopasowanie systemu CRM pod wymogi branży ubezpieczeniowej. I to mamy w systemie Berg. Moim zdaniem Berg CRM to najlepszy system do zarządzania kontaktami i relacjami z klientami. 

Sławomir HajdugaPrezes Zarządu w Qfinance Sp. z o.o.

Expectum to ogólnopolska multiagencja ubezpieczeniowa, która skupia się na ubezpieczeniach grupa otwarta, ubezpieczeniach firmowych a także na ubezpieczeniach komunikacyjnych i majątkowych. Z uwagi na dynamicznie rosnącą grupę agentów, którzy z nami współpracują, zależało nam na programie który będzie przypominał o wznowieniach polis i zautomatyzuje nam proces rozliczeń prowizyjnych. Dzięki temu możemy dalej dynamicznie się rozwijać. 

Agnieszka DudekDyrektor ds. Rozwoju Sieci Zewnętrznej w Expectum Sp.zo.o.

Zdecydowaliśmy się na wdrożenie Berg CRM ponieważ, szukaliśmy gotowego i sprawdzonego rozwiązania które mogliśmy dopasować pod własne procesy obługi klienta i rozliczeń prowizji. A nikt tak nie rozumie naszych potrzeb jak ludzie którzy kiedyś pracowali jako doradcy finansowi i agencji ubezpieczeniowi.

Łukasz NowakPrezes Zarządu w Alin Group

Współpracujemy z Berg CRM z uwagi na ich podejście do naszych indywidualnych potrzeb. Cenimy sobie otwartość i dostępność konsultatów, którzy pomogli nam skonfigurować system pod nasze procesy, nauczyli w pełni wykorzystać możliwości i mamy poczucie wsparcia z ich strony kiedy jest taka potrzeba.

Lucyna WardaPrezes Zarządu w FindFunds.pl

Załóż darmowe konto

i poznaj narzędzie, dzięki któremu zaczniesz sprzedawać więcej!